Week 1 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

28 Januari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Een week vol indrukken en eerste keren; de eerste keer mijn huisgenoten ontmoeten, de eerste keer naar school, de eerste keer naar de winkels, de eerste keer alle internationale studenten ontmoeten en de eerste keer naar de pub.
Hier doen ze niet moeilijk, ze hebben gewoon een pub op de campus, die elke dag geopend is en waar studenten en docenten heen gaan om te eten of een (enorm) glas bier/cider te drinken.
De internationale studenten komen echt overal vandaan; Thailand, Vietnam; Turkije; Spanje; Amerika; Denemarken; Duitsland; Nederland natuurlijk en ik kan nog wel even doorgaan. Er is nog 1 ander Nederlands meisje dus we zijn met z'n 2en. Alle mensen zijn echt super aardig, alleen heb ik nog niemand gevonden die ook Forensic Science gaat doen, ze doen allemaal een minor in de richting van Managment/Economie. Wel jammer, maar het is niet anders.
Ik ben dinsdagavond met mijn huisgenoten meegeweest naar een waterpolo wedstrijd van de vriend van mijn huisgenoot Ashleigh. Ze gingen met z'n allen en vroegen of ik mee ging.
Ook zat er deze week ineens een vos in onze tuin, blijkbaar is dat best normaal hier, maar ik had er nog nooit één gezien.
Op dit moment heb ik al weekend en ik hoop dat het weer een beetje mooi blijft zodat ik richting het strand kan gaan, daar ben ik nog niet geweest.
Ik voel me echt welkom en op mijn plek hier, dus ik denk dat ik me de komende maanden wel ga vermaken!