Week 3 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

15 Februari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Oke, het studentenleven is nu echt begonnen.
Afgelopen woensdagavond met mijn huisgenoten en wat vrienden van hun meegeweest naar de pub, heel gezellig en toen donderdag om 9u Forensic Science lab waar we aspirine gingen maken en vrijdag had ik weer Osteologie lab, waar we deze keer bezig gingen met de botten van de schedel, ik heb zelfs nog een echte schedel vastgehouden.
Die woensdagavond is gelijk voor me besloten dat ik mee zou gaan naar een verjaardag vrijdag, omdat ik toch echt een keer uit moest gaan in Bournemouth.
Dus zo gezegd zo gedaan, al gaat het hier allemaal iets anders. Iedereen neemt op een avond uit gewoon zijn eigen alcohol mee, dus als je zin hebt in wijn, dan neem je een fles wijn mee en dan kan je die helemaal in je eentje opdrinken. Én ik kan wat van mijn bucketlist strepen; ik heb voor het eerst in mijn leven beerpong gespeeld en om het nog mooier te maken; ik heb zelfs een keer raak gegooid. Dus dat was best bijzonder. Het uitgaan was hier super gezellig, de muziek was goed, de mensen zijn aardig en mijn huisgenoot was de BOB dus dat kwam ook mooi uit. Zaterdag gezellig met (bijna) alle meiden een filmdagje gehad; step up2, the lorax, dispicable me en after the ball.
Gister was het valentijnsdag en ondanks dat ik niet single ben, was ik toch een beetje alleen. Twee van mijn huisgenoten zijn wel single en zij hadden het plan om naar de pub te gaan, dus vooruit, waarom ook niet.
Hele gezellig avond gehad en vandaag begon mijn lesweek weer! Morgenavond gaan we blijkbaar weer uit, hopen dat het dan ook gezellig is!
Ik heb het in ieder geval heel erg getroffen met mijn huisgenoten, want ze zijn echt super leuk en aardig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 5223

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: