Week 4&5 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 4&5 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 4&5

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

29 Februari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vorige week vrijdag ben ik meegeweest naar een house party, heel gezellig maar niet echt mijn ding. Het hele huis was vol met dronken, verkleedde studenten. Het was leuk en gezellig, maar ik was vooral heel blij dat ik de volgende ochtend niet op hoefde te ruimen, want het was een enorme bende!
Afgelopen donderdag was het de verjaardag van mijn huisgenoot Ruby en dat vroeg natuurlijk om een feestje. Dus op woensdag kwam iedereen naar ons huis voor pre-drinks, dit gebeurd vrij vaak, en hierna zijn we naar een club geweest en we waren pas rond half 5 terug. De volgende dag was voor iedereen een brak-dag en hebben we gezellig films gekeken samen en eten besteld.
Toen was het tijd voor mijn weekendje met Martijn. Ik heb hem vrijdag van het station gehaald en zijn we met de bus naar huis gegaan. Even het huis laten zien en mijn huisgenoten ontmoet en verder wat door de winkelstraat gelopen. Lieve mama had burrito mix meegegeven (dat kennen ze hier niet) dus we hebben heerlijk burrito's gegeten.
De zaterdag zijn we met de bus naar Town Centre en het strand gegaan en hebben we gezellig door het eekhoorn parkje gelopen. 'S avonds gingen mijn huisgenoten nog even naar de pub en ze vroegen of wij ook meegingen, dus zijn we naar de pub geweest.
Gisteravond zijn we gezellig uit eten geweest bij een pizzaria en net heb ik Martijn weer naar het station gebracht. Over 2uurtjes vliegt hij weer naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 5228

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: