Week 12 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 12

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

12 April 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Afgelopen week was een beetje saai, maar productief. Vorige week dinsdag weer 'thuisgekomen' in Engeland na 2 weekjes thuis bij papa en mama. Ik was alleen thuis tot afgelopen zondag, toen m'n huisgenootjes ook weer terugkwamen van hun familie. Lekker in een rustig huis dus ik had alle tijd om te werken aan mijn eerste assignment die ik vandaag moest inleveren. Het weer zat ook niet mee dus in de woonkamer, dekentje en laptop lekker door kunnen werken en nu maar hopen op een goed cijfer. Gisteren knapte het weer wat op en vandaag was het echt heel erg mooi weer, lekker in de tuin gezeten met een boek. Ik ben zelfs verbrand. Aanstaande zaterdag ga ik een day trip doen, samen met het andere Nederlandse meisje. Hopen dat het weer dan ook een beetje meewerkt. Over 3 weken komen papa en mama een lang weekend langs en ook mijn vriendinnetjes hebben hun bezoekje gepland! Gezelligheid (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 5226

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: