Week 14&15 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 14&15 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 14&15

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

29 April 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vorige week woensdagochtend ben ik samen met Kira op de bus naar Londen gestapt. Duurde een uur of 3 maar toen waren we in Londen. 's middags naar Camden market gewees, waar ze ook een echte foodmarket hebben met allemaal tentjes met eten vanover de hele wereld, en het rook zo lekker! Lekker gegeten daar en nog even geshopt. Die avond was het tijd voor de Lion King, en wauw, wat is die mooi! Kippenvel van begin tot eind. Donderdag weer met de bus terug en ik had vrijdag weer school. Het weekend lekker weinig gedaan en films gekeken met mn huisgenootjes! Deze week weer school en afgelopen woensdag kwamen papa en mama! Eerst die ochtend nog met Tess naar de stad geweest en nog even wat nieuwe kleren gekocht. Gisteren met papa en mama naar Bournemouth town en beach geweest en natuurlijk ook naar het parkje met de eekhoorntjes. Er was een man zo aardig om ons wat pinda's te geven dus konden we ze ook voeren (: Toen we terug thuis waren hadden mn huisgenootjes een spontane bbq georganiseerd in onze tuin. Was heel gezellig, met een stuk of 20man bbq-en in april. Helemaal prima! Vandaag de uni laten zien en morgen gaan we op een dagtripje naar Stonehenge! Zin in (:

• 02 Mei 2016 - 08:47

Rina:

Hallo Chanita,

Ik lees elke keer met veel plezier je verslagen , veel plezier met je ouders ( of zijn ze al op de terugreis? en je studie!!!
    Je schrijft echt leuk complimenten.

Groeten Rina( en de familie)