Week 17&18 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 17&18 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 17&18

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

17 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Afgelopen week was het tijd om te leren, leren, leren. Gelukkig konden we lekker buiten leren want het is hier heerlijk weer geweest de afgelopen week! Afgelopen zaterdag kwamen mijn lieve vriendinnetjes Evelien en Karola aan in Bournemouth voor een weekendje gezelligheid en zon. Zaterdag nog lekker in de tuin gezeten en beetje rondgewandeld en zondag met de bus naar het centrum geweest, beetje door de stad gelopen, eekhoorntjes opgezocht en even heerlijk op het strand gezeten! 's Avonds hadden we een meiden filmavond hier in huis. Maandag hebben we eerst lekker in de tuin gezeten en rond de middag zijn we naar het strand gegaan, het was prachtig mooi weer! We zijn allemaal lekker verkleurd (rood&bruin) hierna was het tijd voor starbucks frapucchino happy hour (: Hierna was het de bedoeling om te gaan bbq-en met de meiden in het huis, maar de handige troela's die we zijn, we kregen de bbq niet aan. Zijn mannen toch ergens goed voor! Dus het eten maar gewoon onder de grill en buiten opeten, bijna hetzelfde. In de avond was het tijd voor de pre-drinks en een avondje Halo, de kerkclub. En nu zitten mijn vriendinnetjes weer in de trein naar het vliegveld. Het was gezellig dames!
Ik heb nog ongeveer een maandje te gaan, de tijd gaat reuze snel. Ik heb wel zin om naar huis te gaan, maar ik zou hier nog wel iéts langer willen blijven. Heb het heel erg naar m'n zin en ik ga het ook zeker missen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 5220

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: