Week 6 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

07 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Het was een beetje een saaie week, afgelopen week. Hier in huis was iedereen een beetje ziek-ig. Zelf was ik ook goed verkouden en had ik lekker veel hoofdpijn. Aan het eind van de week ging het stukken beter en ben ik nog samen met mijn 2 huisgenoten die niet ziek op bed lagen mee geweest naar een huisfeest/verjaardag. Hierna zijn we nog uit geweest met z''n drieën en dat was heel gezellig. Helaas hadden we vrijdagavond en zaterdag beetje problemen met onze elektriciteit; beneden deden lampen het niet meer en ook de deurbel, de stopcontacten en de wifi deden het niet meer. Gelukkig heeft mijn huisgenoot het geregeld voordat we de huisbaas moesten bellen en waren alle problemen zaterdagmiddag weer opgelost. Zaterdag avond heb ik gezellig met mijn vriendinnetjes Evelien en Karola geskyped. Duurde iets langer dan gepland, 3,5uur, maar het was heel leuk om ze weer te zien en te spreken! Hierna nog even de finale van Wie is de mol? terug gekeken en toen was het alweer zondag.
Vandaag ben ik weer naar de uni geweest en we gaan nu met osteologie beginnen met het bepalen van sekse en leeftijd aan de hand van botten. Morgen ga ik naar een lezing van een politiecommissaris van de politie van Dorset. Zij gaat wat vertellen over haar klim naar de top van de politie als vrouw. Dit allemaal in het kader van de International Woman's Day, waar ze op de uni bij stil staan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 5222

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: