Weer terug in NL - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Weer terug in NL - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Weer terug in NL

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

21 Juni 2016 | Nederland, Staphorst

Zaterdag 11 juni was het tijd voor Summer Ball en dat was echt super! Het was op een groot veld, er waren eettentjes, verschillende tenten met muziek en een soort mini kermis met attracties. Helaas hebben we de afterparty en de foto op het strand om 6u 's ochtends niet gehaald, want de helft was snotverkouden (incl. ik). De volgende dag was mijn stem helemaal weg. De dagen na Summer Ball hebben we een beetje in huis films gekeken en gewoon gezellig gekletst. Op woensdag ging Ruby naar huis en wij gingen 's avonds nog stappen. Na woensdag was er alleen nog maar regen en hebben we vooral in de woonkamer gezeten en films gekeken met z'n allen. Op vrijdag kreeg ik een super lieve mok met een foto van mij en mijn huisgenootjes erop voordat Eilidh voor een paar weken naar huis ging en alleen Jess en ik nog in huis waren. Zaterdag was het tijd om schoon te maken, de woonkamer en de badkamer helemaal opgeruimd en schoongemaakt en mijn slaapkamer gestofzuigd. Daarna hadden we wel wat lekkers verdiend en zijn we gaan ontbijt/lunchen/half dineren bij Sprinkles, wat zat ik vol, maar wat was het lekker! Rond een uurtje of half 5 zijn we naar de pub gegaan om nog afscheid te nemen van een paar van de jongens en ik ben rond 6u naar het station gegaan om Martijn op te halen. Daarna gelijk weer naar de pub en daar gegeten. Later nog een film gekeken. Zondag een beetje ingepakt en verder weinig. Gisterochtend de laatste dingen ingepakt en toen was het tijd om naar het vliegveld te gaan. Ik kan toveren want ik ging met 1 koffer heen en nu had ik meer dan 2 koffers nodig om al mijn spullen weer terug te krijgen. De vlucht naar huis ging prima en papa en mama stonden op Schiphol om ons op te halen! Vannacht weer lekker in mijn eigen bed geslapen en het leukste moet nog komen: al mijn spullen weer proberen op te ruimen, HELP!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1264
Totaal aantal bezoekers 5219

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: