3 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Chanita Wink - WaarBenJij.nu 3 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

3 dagen voor vertrek

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

21 Januari 2016 | Nederland, Staphorst

2 weken geleden kreeg ik het verlossende mailtje: ik mag naar Engeland. Super leuk natuurlijk, maar er is zoveel om te regelen; een ticket, een kamer, reisverzekering, zorgverzekering, studiefinanciering en ga zo maar door. Inmiddels is een groot deel van mijn lijst wel afgestreept, maar soms zie je door de bomen het bos niet meer. Over 3 dagen ga ik al weg, mijn koffer is nog leeg, Martijn zit nog in China en ik moest nog gewoon naar school/stage deze afgelopen week. Zat te doen dus!
Gelukkig heb ik vrij snel een kamer gevonden, 15 min lopen van de campus en dicht bij de supermarkt. Ik kom samen met 5 Engelse meiden in een huis te zitten, zij wonen daar al. Éen van hen studeert ook Forensic Science dus met een beetje geluk zitten we in dezelfde klas en kan ze me af en toe helpen. 1 februari beginnen de lessen maar maandag a.s begin ik met een introductieweek.
Heel erg spannend en ik heb er heel veel zin in. Hopen op nieuwe vriendschappen, veel lol, een leuke school en een enorm leuke tijd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 5265

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: