Week 15&16 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 15&16 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 15&16

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

07 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vorige week zaterdag met papa en mama met een dagtripje naar stonehenge geweest, hele leuke dag gehad (: zondag was het weer tijd om naar huis te gaan. Maandagavond ben ik gezellig met mijn huisgenootjes naar een club geweest wat vroeger een kerk was. Dinsdag was het spelletjesavond, woensdagavond weer stappen en donderdag was het zo mooi weer dat we besloten om maar weer een bbq te houden. Gezellige bbq gehad en daarna nog spelletjes gedaan met zn allen. Gisteren samen met mn huisgenootje naar het centrum geweest voor wat boodschapjes en 'smiddags in de tuin gezeten en genoten van het lekkere zonnetje. In de avond hadden we een verjaardag, die hebben we gevierd in de pub. En vandaag, vandaag is het tijd om mijn kamer op te ruimen en te leren voor mijn aankomende tentamens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 5233

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: