Week 2 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

07 Februari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Week 2, mijn eerste lesweek op Bournemouth University.
Ik heb echt een heel chill rooster, heb maar een paar lessen per week en een paar uur lab. De lessen zijn goed te volgen al gaat het soms wel wat snel natuurlijk. Mijn eerste osteologie lab was leuk, we kregen een doos met plastic botten en we moesten in groepjes van 4 proberen het skelet goed neer te leggen. Dat viel niet mee, vooral uitvogelen of iets nou een linker of een rechter rib was viel niet mee, maar uiteindelijk kwamen we redelijk ver! Ik voelde me net Bones (:
Verder moest ik deze week ook 2 tentamens van de Hanze maken, deze kon ik gelukkig wel hier doen. Ik mocht ze maken bij een hele aardige vrouw, haar ouders hadden nog een hele poos in Nederland gewoond, op een kamertje in een universiteits-gebouw in de stad. Na de tentamens natuurlijk nog even naar het strand gelopen en door het parkje met de dikke eekhoorntjes, want ze zijn zo schattig!
Ook nog even samen met een ander Nederlands meisje de Primark bezocht.
Dit weekend was lekker relaxed, zaterdagavond gezellig met mn huisgenoten in de woonkamer gezeten en gekletst, zelfs de buurtkat kwam nog even langs. Heb ik toch nog af en toe even een kat om me heen.
Ook nog heel leuk nieuws; Martijn komt eind van de maand gezellig een weekendje langs (:
Ik ga nu nog maar even een aflevering van Charmed kijken, want die hebben ze op het Engelse aanbod van Netflix, wat vervelend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 5236

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: