Week 13 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 13

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

19 April 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Afgelopen week heb ik mijn assignment afgemaakt en ingeleverd, nu hopen op het beste! Ook was het weer tijd om naar de uni te gaan, nog maar een week of 4 les en dan een paar weken vrij om te leren voor de tentamens, ik heb er wel 2, en dan zit het er al weer bijna op! De tijd gaat snel. Zaterdag ben ik samen met Kira meegeweest met een dag tripje naar de Jurassic Coast. Ze zijn hier in Engeland nog niet zo goed in wegen maken, het was echt een bumpy ride. Vrijdag was het echt heel erg slecht weer maar gelukkig bleef het zaterdag droog en scheen zelfs het zonnetje af en toe! Ik ben heel blij dat ik die trip heb gedaan, het was super mooi. Zou bijna vergeten dat je in Engeland zit. Tijdens ons tripje hebben we bedacht dat we allebei nog graag naar Londen willen om een musical te zien, dus we zijn gister even aan het zoeken geweest en we gaan morgenavond naar The Lion King! Heel veel zin in. Zondagavond heeft mijn huisgenoot heel erg ruzie gehad met haar 'niet/ex-vriend' dus ze wou gisteravond graag even alles vergeten en gezellig een drankje met ons doen dus we zijn wezen stappen. Mondaynight is Halo-night, een kerk die is omgebouwd tot club. Heel gezellige avond gehad. Nu nog maar even wat dingen voor school doen en vanavond mijn tas pakken voor een dagje/nachtje Londen (:

  • 29 April 2016 - 08:05

    Roelofwink:

    geniet die paar weken in engeland nog maar hier is alles nog goed de katten leven nog we doen ons best gr opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 5259

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: