Week 9, 10 en 11 Easter break - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 9, 10 en 11 Easter break - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 9, 10 en 11 Easter break

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

06 April 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vrijdag 18 maart was de laatste schooldag en toen was het easter break! Dit was de eerste vakantie sinds de kerst, dus al mijn huisgenoten gingen naar huis. Ik had niet zo heel veel zin om drie weken alleen hier in huis te zitten dus ik had besloten om twee weken naar huis te gaan. 22 maart vloog ik naar huis en haalden papa en mama me op van het vliegveld. Gelijk op de terugweg maar langs de mediamarkt gegaan voor een nieuwe laptop, want ik was zo slim geweest om op het scherm van mijn oude laptop te gaan staan en de oplader was kapot :/ Thuis gezellig met de poezekatten geknuffeld! Natuurlijk ook gezellig bij mijn opa en oma's op bezoek geweest!
Die vrijdag kwam Martijn ook weer terug uit China, dus die heb ik opgehaald van het station.
De zaterdagavond ben ik weer ouderwets gezellig met mijn vriendinnetjes naar Kisteman geweest.
Het laatste weekendje (afgelopen weekend) ben ik op de zaterdag met Martijn naar de nieuwe dierentuin in Emmen geweest; Wildlands. Een hele mooie dierentuin, alleen was het jammer genoeg niet zo warm dan voorspeld, maar geen regen gehad dus dat is altijd goed! 'S avonds heeerlijk uit eten geweest bij Boschzicht in Echten, een aanrader! Op zondagavond zijn we wéér uit eten geweest, dit keer in Nunspeet bij Fat Alice& Moody Cracker, ook heel lekker gegeten.
Maandag ben ik eerst nog naar de dokter geweest omdat ik eigenlijk al bijna anderhalve week last had van een oogontsteking, dus nog druppels gekregen. Daarna gezellig met mama naar de ikea in Zwolle, geluncht en daarna nog even de stad in geweest.
Gister was het dan weer zover, om 10u de trein naar Schiphol gepakt, naar Southampton gevlogen, de trein naar Bournemouth en de bus naar huis en toen was ik rond half4/4u weer op mijn plekje. Nu ben ik nog alleen thuis tot zondag, dan komen de eerste huisgenoten weer terug en maandag beginnen de lessen weer.
Ik heb twee hele gezellige weken thuis gehad met mijn familie en vriendinnetjes <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 5229

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: