Week 7 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Chanita Wink - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Chanita

Blijf op de hoogte en volg Chanita

14 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Afgelopen week ben ik naar een lezing geweest van een politie commissaris van de politie van Dorset. Zij gaf een lezing in het kader van de internationale vrouwendag en het ging over haar carrière en hoe ze daar gekomen is. Het was echt een hele interessante lezing. Verder ging het bij osteologie deze week over de benen en voeten en omdat we nu in principe alle anatomie hebben gehad moesten we weer een doos met botten 'in elkaar' zetten. Dat ging deze keer een stuk sneller en beter! Afgelopen zaterdag hadden we een verjaardag van iemand uit de vriendengroep van mijn huisgenoten, met die mensen gaan we ook vaak uit dus die ken ik wel redelijk goed al. We zijn naar een cocktail/vodka bar gegaan en daar heb ik een echte vodkaccino gehad met zoute karamel vodka, witte chocola vodka, chocoladesaus en slagroom als topping. Jammer dat ik die in NL nooit ben tegengekomen, want hij was echt heel heel lekker. Verder ben ik druk aan het leren voor mijn eerste test, een multiple choice test van 21 vragen, dus ik hoop dat het wel goed komt. Hier in Engeland moet je op een toets minstens 40% hebben wil je hem halen, lager dan in NL, maar aan de andere kant, misschien zijn de toetsen hier ook wel moeilijker. Dit is de laatste week les voor mijn 3 weken durende easter break. Nog maar even goed mijn best doen dus (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Chanita

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5260

Voorgaande reizen:

24 Januari 2016 - 20 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: